sâmbătă, 13 octombrie 2012

Cura de detoxifiere de la Salus-Schoenenberger Germania




Iata ca dupa cura de alcalinizare pe care am primit-o acum catva timp si despre care v-am scris AICI ,m-am gandit sa fac si pasul numarul 2 si anume detoxifierea.
Nu va mai scriu despre cat de impresionata am fost de filmul pe care l-am vazut cu povestea acestor produse de la Salus-Schoenenberger, pentru ca v-am mai scris AICI.
Produsele Salus-Schoenenberger sunt acum si la noi in Romania prin intermediul Phyto-Sapiens.
Am primit un comentariu la una dintre dietele recomandate de mine de detoxifiere de genul " esti nebuna".
Adevarul ca sunt nebuna si suntem cu totii cand mancam dulciuri din comert si bem sucuri acidulate. Suntem inconstienti cand mancam crenvursti, sau tot felul de mezeluri si semipreparate care contin doar 25%-50%-75% carne.
Ati citit vreodata o eticheta a unui asemenea produs? Stiti ce inseamna acele ingrediente?
Ei bine majoritatea inseamna " otrava", pe care o mancam si ne prefacem ca nu stim exact cat de rau ne poate face.
V-ati gandit vreodata seara la ceea ce ati mancat in ziua respectiva?
Eu am facut-o si de multe ori realizez ca sunt zile in care nu am mancat nimic care sa-mi asigure vitamina C de exemplu sau alti antioxidanti importanti, mai ales in aceasta perioada.
Sunt sigura ca daca veti face acest exercitu, veti ajunge la aceeasi concluzie ca si mine.
De cate ori ati mancat intr-o zi alimente care sa va asigure necesarul de antioxidanti, minerale, vitamine, aminoacizi sau omega 3-6-9?
De aceea este nevoie sa facem la fiecare anotimp cate o cura de detoxifiere.
Insa aceste cure mai sunt necesare daca aveti urmatoarele simptome:
- oboseala nejustificata
-balonare, indigestie
-dureri de cap
-stari depresive
-insomnii
-trezitul greu dimineata
-tranzitul greu dimineata
-anxietate, nervozitate
-deficit de concentrare
-hiperaciditate gastrica
-transpiratie urat mirositoare
-miros puternic al fecalelor
-supraponderabilitate
- mirosul neplacut al gurii
-reactii cutanate, acnee, eczeme
-dureri articulate si reumatice
-hemoroizi.

Avantajul acestei cure de la Salus-Schoenenberger este ca nu mai pierzi timpul cu prepararea unor sucuri sau smoothieuri. Intr-un coktail pe care ti-l faci in 3 minute ai necesarul unei detoxifieri.
Pachetul contine un pahar gradat in care ai exact nivelul pana la care trebuie sa pui fiecare produs, 2 sticle de extract de anghinare, 4 sticle de extract din cartof, 2 sticle de extract de urzica si 2 sticle de suc Top Vital.
Sucul Top Vital are in compozitie : suc de morcovi, mere, mango, banane si topinambur.
Bineinteles ca atat cat tine cura aceata , adica 10zile, ar fi indicat sa aveti si un regim de viata sanatos. Mancati multe fructe si legume, crude sau gatite fara ulei si evitati produsele animale.
Data viitoare va voi scrie si un meniu pe zile pe care sa-l tineti in timpul acestei cure de detoxifiere.
Va pup si va invit la sanatate!

Ps: Pentru a vizualiza mai multe dintre produsele Salus-Schoenenberger Germania intrati pe www.phyto-sapiens.ro